Sebiha

Sebiha
@sebiha
Siteyi kullanım amacım okuduklarımın kalıcı bir listesini oluşturmaktır.Geriye dönüp baktığımda düşündüklerimi hatırlatması için ufak yorumlar ve alıntılar da yazıyorum.Sosyalleşmek için kullanmıyorum.

Sebiha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·250 syf.·
2021 11. kitabı
Karma Wilson
9.4/10 · 80 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sebiha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·24 syf.·
2021 5. kitabı
Christine Beigel
7.5/10 · 96 okunma

Sebiha

, bir kitabı yarım bıraktı
H. G. Wells
7.4/10 · 37,2bin okunma