Siteyi kullanım amacım okuduklarımın kalıcı bir listesini oluşturmaktır.Geriye dönüp baktığımda düşündüklerimi hatırlatması için ufak yorumlar ve alıntılar da yazıyorum.Sosyalleşmek için kullanmıyorum.
2.5 ve 4.5 yaşında ki yeğenlerimle birlikte okuduk.her ikiside çok eğlendi.küçük olanla daha çok resimleri inceleyip taklit ettik.büyük olan ise hikayenin kedisinide sevdi.