Siteyi kullanım amacım okuduklarımın kalıcı bir listesini oluşturmaktır.Geriye dönüp baktığımda düşündüklerimi hatırlatması için ufak yorumlar ve alıntılar da yazıyorum.Sosyalleşmek için kullanmıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kardeşimin kitaplığındaydı.Fantastik edebiyat severim diye alıp okumaya başladım.Ama beni pek sarmadı.Zar zor 100 sayfayı okudum.benim için biraz durağan geldi.Elimde merak ettiğim başka kitaplarda olunca yarım bıraktım.Okumak isteyenlere tavsiyem almadan önce beş on sayfasına mutlaka göz atın.Kıtabın tamamını okumadığım içinde bir puan veremiyorum.