şebnem güngör

şebnem güngör
@sebnemmgungoor
"Gösterişe, abartıya, başka birilerinin etkisiyle sarsılabilen temeli olmayan insan ilişkilerine değil; İnceden yapılan güzelliklere, nazik duruşa, ağır başlılığa ve çıkarsız sevgiye inanıyorum. Kendi halindeliğe, omurgalı duruşa ve arkası dolu cümlelere inanıyorum."
Reklam
Ve sonra, Bir daha hiç benzemedi. Gelen günler, giden günlere …
Hiçbir şey kesin olmadığında , herşey mümkündür ..
Ama bazen öyle anlar olur ki hiçbir şeyin değeri kalmaz. Bu duyguyu herkes bilir.
"Herkesin gidebileceği bir yeri olmalıdır, çünkü öyle bir an olur ki insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir..”
Reklam