Tesadüfen elime alıp hadi bugünde bunu okuyayım deyip elimden bırakamadığım güzel ve akıcı bir kitaptı. Aşk, savaş, mücadele Türk İslam sentezinde iyi anlatılmış bence...
Daha önceki kitaplarını okuyunca yazarın, bu kitap çok da tat vermemişti ya da konu çok sevindirmedi kendini de diyebilirim. Mesela "Mutluluk" cok tesir etmişti bana.