Tanrı'ya inanır mısın? Kişisel bir soru olduğunun farkındayım. Ben inanıyorum. Ve görelilik diye bir şey yaratmış olması bence harika bir şey, haksız mıyım? Ne kadar hızlı gidersen o kadar az zamanı tecrübe ediyorsun. Sanki evreni keşfetmemizi istiyormuş gibi, değil mi?
Bu bir yenilgi itirafıydı. Kendi zihni dışında yaşadığı her deneyim düşkırıklığıyla sona ermişti. Dünyada yolunu bulup ilerlemek konusunda daha iyi bir iş çıkarmış olması gerektiğini biliyordu, ancak bunu nasıl yapacağını bilmiyordu.