Oğlu doğduğundan beri pek kitap okuyamayan, kendi kitaplarından daha çok çocuk kitapları okuyan anne.. E o zaman en sevdiğimiz çocuk
kitaplarını da profile ekleyebiliriz bence:)
Dostluğu, vefayı, yardımseverliği anlatan sımsıcak bir kitap. Okurken çok duygulandırdı.
Hayvanat bahçelerini pek onaylamasam da bu kitaptaki hikaye çok güzel
Küsmüştü oysa. Sadece küstüğünü söylemeyi gereksiz buldu. Söylememek söylemekten daha iyiydi çünkü. İnsan daha az üzülüyordu. Küstüğünü söylediğinde gönlünün alınmasını bekliyor, alınmadığında daha derinden kırılıyordu.