Sedanur ONAY

Sedanur ONAY
@sedaaonayy

Sedanur ONAY

, bir kitap okudu
Puan vermedi·479 syf.·
2024 1. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi bir yetiştirici de böyle olmalıydı, değil mi? İnsanın kendini bırakmasına engel olmalıydı.
Hiç bir duygu uyandırmamışım.. Ufacık bir kıpırtı bile yokmuş.
Aradan yıllar geçtiğinde daha iyi anlıyorsun biz diye bir şey olmadığını Ben yine zannetmişim.
Bazı şeyler ümit artırıyor, olabilir cümleler kurduruyor..