Çoğu kez kitapları yüceltip yazarları göz ardı
ederiz. Aristoteles’den bu yana onun örneği olarak kitap, insaının en iyi dostudur deriz. Peki yazar veya insan dost değil midir?
Kitapları yazan insandır ve kitapları
okuyan da insandır. Kitaplarda okunan, sadece insan değildir.
Tıpkı hayatta sadece yaşayan insan olmadığı gibi