seda

“Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.” “Çok acımasızca.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Otların yeşil olması, denizin mavi olması, gökyüzünün bulutsuz olması, pekala bir meseledir. Kim demiş mesele değildir, diye? Budalalık! Ya yağmur yağsaydı…
Bilmem hikayem oldu mu? Olmadıysa da ne yapalım? Bizim hikaye anlayışımız da böyle efendim.
Lütfen… lütfen… okuma yazmayı unutmayayım
Hayat