Yazarın okuduğum 3’ncü kitabı. Diğer kitaplarında olduğu gibi ordan oraya sürüklenen bi hikaye fakat dili ve akış kafa karıştırıcı değil. Semerkant kadar beni çekmedi fakat daha kolay okudum. Okurken siz de ordaymışsınız aynı macera içindeymişsiniz gibi hissediyorsunuz. Sürekli elim haritaya gitti ve tarihde bilmediğim ya da hatırlamadığım şeyleri hem öğrendim hem araştırdım. Bizim tarihimizden de kesitler sunduğu için daha da ilgi çekici geldi. Başları ve sonları biraz uzatılmış detay gibi gelse de keyifle okudum.
Afrikalı LeoAmin Maalouf · Yapı Kredi Yayınları · 202418,4bin okunma
Tanrı’ya beni uğursuzluklardan koruması için dua etmiyorum. Böyle durumlarda beni umutsuzluktan koruması için dua ediyorum. İnan, Tanrı bir elini bıraksa öteki elinden tutar.
Otların yeşil olması, denizin mavi olması, gökyüzünün bulutsuz olması, pekala bir meseledir. Kim demiş mesele değildir, diye? Budalalık! Ya yağmur yağsaydı…