Seda

Hiçbir şey beni içine alamıyor. Ben her şeyin dışındayım. Hayat akıp gidiyor ve ben onu uzaktan seyrediyorum.
Sayfa 324·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Siz hayal kurarken hayat sizin için plan yapmakla meşguldür.
Sayfa 315·Kitabı okudu
Biz geçmişten öğrendiğimiz kalıplarla yaşar gideriz. Hayat iyi şeyler getiriyorsa bizim olur, gelenleri beğenmezsek de kader der geçeriz. Ne geriyi düşünürüz, ne de ileriyi.
Sayfa 270·Kitabı okudu
Hayatın yarın bize ne getireceği belli değil. Kaderimizde ne varsa, kaşığımızda o çıkacak.
Sayfa 252·Kitabı okudu
Hayat bazen nasıl da unutturuyor bize ölümü. Ama iyi ki de unutturuyor. Ölümü en çok hayata bir amaçla bağlananlar unutur. Zaten biz hayata bir anlam katamazsak yaşamak pek de anlamlı değil ki...
Sayfa 194·Kitabı okudu