Seda

İnsanlar gariptir, bazen iyilik yetmez insana. Sırf çok iyi olduğu için kaybeden çok insan tanıyorum. Haklı olmak, iyi olmak, her zaman beraberinde kazanmayı getirmez. Bu dünyada artık haksız da olsa, kötü de olsa güçlü olan kazanıyor.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayallerimizi peynir ekmek yapar yer, onlarla avunurduk.
Sayfa 143·Kitabı okudu
İnsanın kendi gerçeklerini görmesi ne kadar zor ve acı verici.
Sayfa 133·Kitabı okudu
İnsanın tutkularının esiri olması, aşkı için her şeyi yıkmayı göze alması zayıflık mı, yoksa gücün ta kendisi mi? Çoğumuz bunları göze alamadığımız için, yaşamak istediklerimizi değil, hayatın bize sunduklarını yaşamakla yetiniyoruz.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Zaten her şey herkese de anlatılmıyor.
Sayfa 113·Kitabı okudu