Seda

Hayattan ve insanlardan ne kadar çok şey beklersek, hayal kırıklıklarımız da o kadar çok ve derin oluyor.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların hüznü en çok gözlerinin içindedir.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Yahu hayatın bile bir sonu var. Aşkın sonu olmaz mı?
Sayfa 26·Kitabı okudu
Bir insanın kendini iyi hissetmesi bütün güzelliklerin başlangıcıdır.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Eğer insan parayla mutlu olabilseydi, bu dünyada sadece zenginler mutlu olurdu.
Sayfa 17·Kitabı okudu