seda nur erdoğan

seda nur erdoğan
@sedaerdgn
Her kitapta kendime dair bir şeyler arıyorum.

seda nur erdoğan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
13 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2022 22:37
·
2022 6. kitabı
Nazan Arısoy
8/10 · 4.564 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seveyim mi , terk edeyim mi bendeki seni , bilemiyorum.
Sana kendini bir daha gözlerimden göstermeyeceğim.
“…insan annesi ölünce anlar İçindeki çocuğun hiç ölmeyeceğini Aklına geldikçe kahrolur Bunu anlamakta neden geciktiğini…”