İçinde birbirinden güzel bir sürü hikâye bulunuyor. Herkes bu kitabı okumalı ki içinde umut varsa daha da çoğalsın yoksa da içinde umut yeşersin. Tek kötü yanı hikâyelerin kısa olması. Bu kadar güzel bir şeyin kısa olmaması lazım.
Doğayı korumamız gerektiğini bizlere bir kez daha hatırlatıyor bu kitap. Bir çocuğun doğayla kurduğu bağı arkadaşlığı beni çok mutlu etti. Bunun yanı sıra zorba davranışlarının da ne kadar kötü bir durum olduğunu bizlere sunuyor. Öğrencilerin okuması gereken bir kitap.
Bu seriyi çok beğeniyorum. Aslında ne kadar zorluk olursa olsun herşeyi başarmanın mümkün olduğunu bizlere hatırlatıyor. Bu serinin devamını merakla bekliyorum.