“…Henüz genç olsam da hayata cesaretle bağlıyım ve anneminkinden daha sağlam bir adalet duygum var. Ne istediğimi biliyorum. Bir hedefim, bir görüşüm, bir inancım ve bir sevgilim var. Bırakın beni, kendim olayım! O zaman mutlu olurum! Ben bir Kadin olduğumu biliyorum; içi çok güçlü ve
çok cesur bir kadınım!…”
“…Ben zengin, güzel, akıllı ya da zeki degilim ama mutluyum ve mutlu kalacağım! Mutlu bir doğaya sahibim, insanları seviyorum, süpheci değilim ve kendimle birlikte herkesi
mutlu görmeyi arzuluyorum…”