"İnsanlar baskıcı devletlerden kaçıyor. Ve bu devletler en kıymetli varlıklarını; yani çalışan, üreten insanlarını kaybettiklerini görüyorlar. Nitelikli insanlar kötü, sefil toplumlardan kaçıyor. Onlar da asalaklaştırdıkları, tembelleştirdikleri ve ahlaksızlığa sürükledikleri vatandaşlarıyla baş başa kaldıklarını görüyorlar. Peki, sömürmekte oldukları üretken kişiler ellerinden kayıp gidince kimden vergi toplayacaklar? Asalakları nasıl besleyecekler?"