ben tanrı'nın insanlardan yalnız başlarına yaşamalarını istemediğini, bu yüzden onlara her birinin neye ihtiyacı olduğunu göstermediğini; aksine insanların bir arada yaşamalarını istediğini, böylece onlara hem kendilerinin hem de diğer insanların ihtiyacının ne olduğunu gösterdiğini anladım.
insanlarda ne olduğunu biliyordum. şimdi de insanlara neyin verilmediğini öğrendim. insanlara kendi bedeni için gerekenin ne olduğunu bilmesi verilmemişti.