Sedef Gümüş

Sedef Gümüş
@sedefq1
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek...
Ruhta yer edineni, kalp nasıl unutsun?
Reklam
Çürümüş bedenlerde çırpınan ruhlar...
Freud'a göre sevebilen ve üretebilen insan sağlıklıdır. Erich Fromm'a göre de "Yalnızca sevgi ve çalışmak anlamlıdır. Çünkü yalnızca bunlar insanı varoluşun boşluğundan kurtarır." Şule Öncü' de benzer bir yaklaşımla " Yeryüzünde olmanın tedavisi yoktur ama tesellisi vardır. Tesellimiz sevmek ve çalışmaktır." diye bitirir yazdığı kitabı.
İnsan her şeyi anlatamaz. Zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez...
Senin için deli oluyorum. Senden başka kimse yok. Sadece sen varsın...
Reklam