Sedef Gümüş

Sedef Gümüş
@sedefq1
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek...
Her anı ölüdür. Şimdi sende bir anısın. Sen de ölüsün...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalpte olan her şey söze dökülemez, Allah o yüzden bakışları, göz yaşlarını, soğuk gülüşleri, uzun uykuları ve titreyen elleri yarattı.
Dedi: " Nehre uy. Rüzgara asıl. Beni unut." Dedi: "Nehire uyar, rüzgara asılırsam yine sana gelirim."
O asla bana ait değildi ama, onu kaybetmek kalbimi kırdı...
“Sevdiğimiz zaman, aşk o kadar büyüktür ki bir bütün olarak içimize sığmaz; sevdiğimiz insana doğru yayılır, onda kendisini durduran, başlangıç noktasına geri dönmeye zorlayan bir yüzey bulur; işte karşımızdakinin hisleri dediğimiz şey, kendi sevgimizin çarpıp geri dönüşüdür; bizi gidişten daha fazla etkilemesinin, büyülemesinin sebebiyse, kendimizden çıktığını farketmeyişimizdir.”