Sedef Gümüş

Sedef Gümüş
@sedefq1
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek...
Mutluluğu, onunla ilk kez karşılaştığımız yerde aramakta ısrar etmemizden daha doğal ne olabilir ki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgim, benim gözümde, sorumsuzca saçamayacağım değerli bir şeydir...
Acıya karşı en korunmasız olduğumuz zaman, sevdiğimiz zamandır; en çaresiz olduğumuz zaman ise, sevdiğimiz nesneyi ya da onun sevgisini yitirdiğimiz zamandır..
Özlem budur işte: Bomboş bir varlık ve dopdolu yokluk...
İki kalbin anlaşması ilkbaharı yüz yıl uzatır.