Sedef Ş

Sedef Ş
@sedefsnl
Yaşamanın güç olduğu bu dünyadan uzağa, çocuklukta tadılmış bir huzura kaçmak gerekti; hiç olmazsa bir güncük.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İki insan ayrıldıkları zaman birbirlerinde bir şeyler bırakıyorlardı.
Gerçek olan bu boşluk mu ? Degil.. Bir şey var ama eksile eksile var !
İnsanları yalan söyledikleri zaman dinlemeyi severim. Olmak istedikleri, olamadıkları kişiyi anlatırlar.
Belki de insanlar kendi kendilerini düşünmek, hayaller kurmak için yeteri kadar yalnız kalamadıklarından anlayışsız oluyorlardı.