Sedef Ş

Sedef Ş
@sedefsnl
Sanki dünyanın en ıssız yerindeydi. Hiçliğin ortasında.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak acı çekmektir; yaşamı sürdürmek, çekilen bu acıda bir anlam bulmaktır.
Sustu. Konuşmak lüzumsuzdu. Bundan sonra kimseye ondan bahsetmeyecekti. Biliyordu, anlamazlardı.

Sedef Ş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
33 saatte okudu
·
2021 11. kitabı
Yusuf Atılgan
7.4/10 · 71,1bin okunma
Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şeyi olmadı mı insan yuvarlanır.