Seden ezgi

Seden ezgi
@sedenezgi_

Seden ezgi

, bir kitap okudu
7/10
·290 syf.·
12 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Orhan Kemal
7.9/10 · 650 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşçi, emeğini satan insandır.
Sayfa 274·Kitabı okudu
Edebiyat
Kötülüklerin düzelmesi için kötülüğün nereden geldiğini bilmek lazım.
Sayfa 264·Kitabı okudu
Edebiyat
Elveda! Elveda sevgiliye, elveda sarılara, morlara, yeşillere, kırmızılara, turuncular elveda; elveda Karaköy-Kadırga otobüslerine, onun semtine, evinin terasına, terası gözüken kahveye, kahvedeki bayat çayı taze niyetine içtiğim anların mutluluğuna, onun semtindeki kedilere, köpeklere, bozuk parke taşlarınaz sütçüye, sütçünün beygirine, beygir nallarının bozuk parkelerde çıkardığı o harikulade sese elveda! Elveda onu düşünerek içtiğim rakılara, yediğim ızgara balık, roka salatalarına... Elveda!
Sayfa 253·Kitabı okudu
1000k
Kendimi bu dünyada hiç de hür ve esen saymıyorum. Boğaz tokluğuna çalıştığın yere bağlısın. Seni doğurdular, büyütüp yetiştirdiler diye anana, babana bağlısın, dedikodularından korktuğun için komşularının, hısım akrabanın arzularına bağlısın. Yalnız hiçbir zaman kendi kendinin isteğine, içinden gelene bağlı olamıyorsun. Ne istiyorum biliyor musunuz? İstiyorum ki, canımın istediği bir işte çalışıp işten çıktıktan sonra da dilediğim yerlerde, dilediğim insanlarla konuşayım. Ne diye başkalarının istediği insan olmak zorunda kalayım?
Sayfa 253·Kitabı okudu
1000k