Seden ezgi

Seden ezgi
@sedenezgi_
Okul bir annedir, Enrico'm benim. Daha yeni konuşmaya başlamıştın ki o seni kollarımdan aldı ve şimdi seni bana büyümüş, güçlü , kuvvetli, iyi ve çalışkan bir evlat olarak geri veriyor.
Sayfa 312·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıkıcı ve bitmek bilmez günlermiş.
Sayfa 256·Kitabı okudu
"Okula başlamam demek, dünyaya açılmam demekti. "
Sayfa 210·Kitabı okudu
Edebiyat
Gülümseyen bir gökyüzü, şarkı söyleyen bir anne, çalışan namuslu bir adam, okuyan çocuklar... İşte bunların hepsi güzel şeyler.
Sayfa 191·Kitabı okudu
Edebiyat
Biz başka bir hayatta tekrar görüşeceğiz. Bu dünyada çok acı çekmiş olan insanlar teselli bulacak. Çok sevmiş olan insanlar sevdiklerine kavuşacak. Günahın da gözyaşının da ölümün de olmadığı bir dünyada tekrar kavuşacak.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Edebiyat