"Vapurun ardında bıraktığı köpükler de beni çok uzak bir yere götürüyordu, kıyıdaki gece evlerinin titrek ışıkları da... İstanbul'daydım. Hep kaldığım ve kalmak istediğim şehirde...
Ölmek o kadar zordu ki artık."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Televizyondan kaç kere, spor programlarında Sükrü Saracoğlunu gördüm. Kaç kere, ulan orada olmak varmış dedim, kendi kendime... Bak işte, en cok bunu istedim, anasını satayım!.. Rakımı içiyorum icabında. Beyazpeynirimiz var, kavunumuz var yeter, o zaman rakı içilebilir diyorum, içiyorum. Ama Fenerin maçları... İşte o çok koyuyor.."
"Başka neleri özledin?.."
Gülümsedi. Yüzündeki kırışıklıklar hiç önemli değildi artık. Çocuk gözleri bana yıllar öncesinden bakıyordu çünkü. Kaybedilemeyenlerin hakkını tüm doğallığıyla vererek.
"Fenerin maçlarını!.."
"Herkesin istediğini yaşamaya hakkı vardır. Yaşadıklarım bana yargılamamayı da öğretti. Başka değerler olabileceğini de, bu değerlerin başkalarına göre doğru olabileceğini de...
"Dahası var. Bu adamlar yargılansın diyorsun ya... Sence gerektiği gibi yapılacak bir mahkemede sadece onlar mı yargılanmalı?.. Ya susanlar?.. Susmak da bir suç ortaklğı değil miydi?.. Tanıklar sadece kurbanlar değildi ki.. Bu ülke böyle bir yüzleşmeyi kaldırabilir mi sence?.. Biz yaslarımızla bir türlü yüzleşemediğimiz için bu günlere gelmedik mi?."