Seda K.

Seda K.
@sednur7
güzel bakan güzel görür.
İnsanın içinde bir şeylerin ölümünü göze alması kolay değil.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Reklam
Bir eve benim evim diyebilmek için orada yaşamış olmak yetmiyormuş, onu anladım.
Sayfa 164·Kitabı okudu
İnsan yalnızlığa bir defa düşer, orada kalır.
Sayfa 135·Kitabı okudu
1000Kitap
Cephede yurdu korumakla, yurdun içinde kendi medeniyetimizi gözler önünde tahrip edenlerle savaşmak, birbirinden farksızdır.
1000Kitap
Karaya düşen, beyazı daha iyi belirtmektir ; yoksa bütün dünyayı kara renge boyama değil.