Seda K.

Seda K.
@sednur7
güzel bakan güzel görür.
insanın bir karış toprağı oldu mu, o toprak artık o insandır. O insanın bir parçasıdır. O insana benzer. Eğer o arazinin üzerinde yürüyorsa, o araziyi işliyorsa, o acı çekerken üzülüyor, yağmur yağdıkça seviniyorsa, o mülk o adamın kendisi olur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Açlığı yalnız kendi midesinde değil, çocuklarının karınlarında da hissedebilen bir insanı nasıl korkutabilirsin? Korkutamazsın.. her korkunun ötesindeki korkuları tanımıştır o adam artık.
'Kullanılmamış toprak, sıska çocuklara karşı işlenen bir suçtu.'
Sayfa 288·Kitabı okudu

Seda K.

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
3 günde okudu
·
2020 10. kitabı
Gabriel Garcia Marquez
7.4/10 · 95,5bin okunma