Seda

''Birileri kendi isteğiyle gidiyor buradan, daha güzel yaşamak için... Birileri mecbur kalarak geliyor buraya, daha güzel yaşamak için! Hatta sadece hayatta kalmak için! Ben hepsini kabul ediyorum durduğum yerde. Benim seçimim de mecburiyetim de durmak!''
Sayfa 116 - küsurat·Kitabı okudu
Roman