"Kalfa şamdanı aldı, önümüze düştü. Biz de arkasından yürüdük. Gulyabaniden tiril tiril korkmakla beraber, hanımefendiyi o zavallı kadını göreceğim için seviniyordum."
Ben Gulyabaniyi çok sevdim. Yer yer güldüren, gizem dolu, ürkütücü bir hikaye. Dili de baya akıcı. Kitap okurken zorlanıyorum diyenler bile kolayca okuyabilir. Tek üzücü yanı çocukluğumuzdan beri aşina olduğumuz yeşilçam filmi versiyonundan biraz farklı olması.