Seda

Seda
@seedaakk_
Sen, hiç kimsesin. Sen hiçbir şeysin.
Sen, uzattığın eli tutmayan ele mi dargınsın yoksa onu tutmayacak birine uzattığın için kendine mi kızgınsın?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sorunun ne olursa olsun, sınırsız da çözüm yolu olduğunu bil.
Her düştüğünüzde kalkabilecek gücü bulabiliyorsanız kendinizde, tekrardan başla diyebiliyorsanız kendinize, yaşamda sadece var olmuyor, yaşıyorsunuz demektir.
İnsanların hala nazik kalplere, gerçek niyetlere ve muhteşem ruhlara inanmasının nedeni ol.
Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede. Yıllardır kurduğun cümleyi, bilmem kaçıncı kez yeniden kuruyorsun. Ne yapalım, kısmet değilmiş.