Seda

Seda
@seedaakk_
Sen, hiç kimsesin. Sen hiçbir şeysin.
İnsanların hala nazik kalplere, gerçek niyetlere ve muhteşem ruhlara inanmasının nedeni ol.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede. Yıllardır kurduğun cümleyi, bilmem kaçıncı kez yeniden kuruyorsun. Ne yapalım, kısmet değilmiş.
Acılarınızı bilgi ve tecrübe olarak kullanın. Geçmişte yaşadığınız acılarla yüzleşmek acının kabul edilmesini kolaylaştırır.
Hissedemediğin bir şeyi anlayamazsın. İyi geceler.
Ruhum ölüm ile yaşamın kesiştiği uçurum kenarında oturmuş, acılarının dinmesini bekliyor.