Şimdi anlıyorum ki, üniversiteye gitmenin ve bir eğitim almanın en önemli nedenlerinden biri tüm hayatınız boyunca doğru olduğuna inandığınız şeylerin doğru olmadığını ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını öğrenmekmiş.
Eğer kendinize gerekli saygıyı göstermezseniz, zaman içinde kendi hayatınızı değil çevrenizdeki insanların beklentileri doğrultusunda bir hayat yaşarsınız.
"Hiç kimse sizin izniniz olmadan kendinizi değersiz hissetiremez."
Etrafınıza bakın; kendisinden memnun olmayanların, fiziğini, benliğini sevmeyenlerin etrafıyla hep kavgalı olduğunu görürsünüz. Kendinizi sevin, kendinize aşık olun; etrafınızdakilere aşık olmanız kolaylaşır.