Sena

Sena
@seenayksl
"Erkekler kötü, kadınlar daha da kötü."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Seversin, kavuşamazsın; aşk olur..."
"Madem ki insanlar birbirine acı veriyordu, o zaman en güzel şey hayata meydan okumak ve mutlak bir yalnızlığı seçmekti."
"O da kadınların çoğu gibi tümüyle başkalarının ruh halinden beslenirdi. Arzulandığı zaman güzeldi, zeki insanların arasında nüktedandı, gururu okşandığında kibirliydi, sevildiği zaman aşıktı..."
"Tek bir insanın diğeri için neler ifade edebileceğini hiç bilmemişti çünkü hiç yalnız kalmamıştı."