Sefa alkan

Bazı zamanlar böyle derinden bir iç çekersin. Olmaz ya hani olursa diye düşünürsün
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
YİNE SANA DAİR Sende, ben, kutba giden bir geminin sergüzeştini, sende, ben, kumarbaz macerasını keşiflerin, sende uzaklığı, sende, ben, imkânsızlığı seviyorum. Güneşli bir ormana dalar gibi dalmak gözlerine ve kan ter içinde, aç ve öfkeli, ve bir avcı iştihasıyla etini dişlemek senin. Sende, ben, imkânsızlığı seviyorum. fakat asla ümitsizliği değil…
Sayfa 912
Edebiyat
Ah be

Sefa alkan

@sefalkn
·
Levin, aslanım yapma sonu hüsran olacak. Kaptırma kendini
Bihter ile okumalar