Sen dostluğun ne olduğunu bilmiyorsun ve dolayısıyla düşmanlığı da bilmiyorsun ,sen herkesi seversin ,başka bir deyişle senin için kimse diğerinden farklı değil.
Birisini çok sevdiğimde onun ismini kimseyle paylaşmam. Bunu yapmak sanki o insanın bir parçasından vazgeçmek gibi benim için. Mahremiyeti sever oldum zamanla.