S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
“Mey neş’eye de, hüzne de mahsus değildir. Erbab-ı gamı belki tez öldürmek içindir.”
Reklam
Öyle ya insan, birdenbire mi adam oluyor?
Sayfa 70·Kitabı okudu
“İlk zamanlarda çok sevdiğim yalnızlık bana gittikçe ağır gelmeye başladı.”
Evet dünyada tam saadet olmuyor.
Sayfa 59·Kitabı okudu
“Kalbimde bir gizli düğüm var!”
Sayfa 58·Kitabı okudu