S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
Benim için hakikî saadet başkalarına verilen saadettir.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam
Ruhen de manen de çok düştüm, çok kaybettim.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Okurken başka bir dünyaya girer, bütün dertlerimi unuturdum.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Edebiyat
“Ben zannediyordum ki ömürlerimizin teknesini istediğimiz sahile götürmek için yalnız onun dümenini ele almak kâfidir… Şimdi anlıyorum ki değilmiş… Yollar görünmez kayalarla doluymuş… Onlara çarpmamak lazımmış…”
Sayfa 76·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
“Bu hayatta nezaket sökmez… Çaresiz, mütecaviz ve haşin olacaksın.”
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam