Seher

Seher
@seherkosee
Her zaman bir yolu vardı, bu kez yol yok..
Duygu ve Düşünce
Reklam
“Tamam, isyan etmiyorum. Sakinim. Ne zaman kendimi biraz güçlü, biraz haklı hissetsem, ivedilikle haddimin bildirilmesine alışkınım ben.”
Duygu ve Düşünce
Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var, bir hatırayla bile kalbim iki parçaya ayrılıyor. Beni mahveden kötü insanlar yüzünden sonsuza dek ağlayacağım!
Sayfa 30·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
İnsan vazgeçmeyi öğrendikçe büyüyor.
Sayfa 507·Kitabı okudu
Her neyse yine kaçamadım kendimden.
Duygu ve Düşünce