Defalarca, okudum anlamak yetmiyormuş aslında kitabı yaşamak gerekirmiş, imkansızın olmadığını bu kadar anlamlı bir kurguyla anlatılabilirdi. Aslında herşeyin bir olanağının olduğunu hiçbirşeyin tek bir yolunun olmadığını gösteriyor kitap. Insanlarda öngörü kapasitesinin istenildiğinde geçmişle gelecek arasında ilişki kurulabilecek olayları önceden öngörecek kadar etkilidir. Hiçbir şeyin şans eseri olmadığını, geçmişteki olayların etkileşimiyle bu anın yaşanabileceğini ele alır. Okudum ve bir kez daha okuyacağım.