*Allah’ım...* *Filistin'de ve dünyanın neresinde olursa olsun zulüm altında yaşayan bütün mazlum Müslümanlara yardım eyle.* *Korkularını güvene, gözyaşlarını sevince, sıkıntılarını ferahlığa çevir.* *Şehitlerimize rahmet, yaralılarımıza acil şifalar, esaret altında olanlara en kısa zamanda özgürlük nasip eyle.* *Mazlumların dualarını kabul buyur, zalimlere fırsat verme, adaletini en güzel şekilde tecelli ettir.* *Ümmet-i Muhammed'in kalplerine birlik, sabır ve metanet ihsan eyle.* *Bizleri de mazlumların derdiyle dertlenen, onlar için dua eden ve hayırda yarışan kullarından eyle.* > Âmin🤲
Filistin
29 Mayıs 1453 istanbul Fetih Günü Mübarek Olsun.
Geceler vardır; Dirilişe gebedir. Fecr olur. Şehr-i İstanbul feth olunur. Bir çağ kapanır. Bir çağ açılır. 29 Mayıs 1453 istanbul Fetih Günün Mübarek Olsun, Şehitlerimize Rahmet, Fatih Sultan Mehmet Han ve Ordusuna Selâm Olsun. 🇹🇷👆🏼
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şebnem ferah mahlukatının konseri varmış millet kafayı yemiş gibi gitmekten söz ediyor dinlemeyin kardeşim ülkeme göz diken sanatçı kılıklı teröristleri dinlemeyin neyiniz eksilecek yok ezel sezan aksu ahmet kaya block3 birsürü var bunlardan dinlemeyin neymiş şarkılaro güzelmiş siyasetle alakası yokmuş siz ne sanıyorsunuz o kadar parayı hayır işine mi kullanıyor bu insanlar kendileri siyasete karışıyorlar siz bile bile teröristleri haklı gösteriyorsunuz yok şarkı bilmemne ülkeniz olmadan şarkı dinleyebilecek misiniz acaba kim Türk milletine böyle bir özgürlük verecek ne sanıyorsunuz siz Türk'ün Türk'ten başka dostu mu var ki sizin ülkenize ihanet eden bu alçakları destekleyip duruyorsunuz filistin için birsürü marka boykot ediyorsunuz konu kendi ülkeniz olunca terörist kılıklı ve şehitlerimize saygısı olmayanları desteklemekte baş sıradasınız vatanımı seviyorum diyen insan gidip bunları dinleyipte gelip bana savunmasın kardeşim ikiyüzlülük etmeyin ya adam gibi yanımızda durun yada karşımızda.
Çanakkaleden şehitler diyarından selamlar.. Şehitlerimize saygı ve minnet duygularımızla.
“Aldığı nefesi şehitlerimize borçlu olduğunu unutan insanın yediği içtiği ziyandır.”
1000Kitap
HALIKIŞLAK İLKOKULU 23 NİSAN merasimi ÖLÜRÜM TÜRKİYEM -KDY
HEY GİDİ ÜNİVERSİTE YILLARI SELİM GÜRBÜZER Üniversite yılları kendimi bulduğum yıllardı. Çünkü üniversite öncesi çileli bir hayat söz konusuydu. Kâh tuğla ocaklarında, kâh tarla tumpta, kâh inşaatlarda çalışmakla üniversiteyi kazanamama riski doğuracağı endişesi tüm benliğimi içten içe saran bir duyguydu. Geçimini çiftçilik ve at arabacılık yapmakla geçindiren bir ailenin çocuğuydum. Ailenin en büyüğü ağabeyim kendini Fransa'ya atmakla geleceğini kurtarmıştı. Benimde bir şekilde kendimi kurtarmam gerekiyordu, aksi takdirde baba himayesi altında kendi kendime kurguladığım hedeflere erişmek mümkün olmayacaktı. Hayalimde kurguladığım tutku öyle çok büyüktü ki, her defasında tarlada tırmık çekip deste yaparken Bayburt Trabzon kara yolu hattı üzerinde Ankara ve İstanbul’a doğru otobüsler seyir halinde geçtiklerinde içimden uzak diyarlara gitme arzusu bürürdü hep. Liseyi bitirmiştim ama ilk sene kazanamamıştım, bu böyle devam edemezdi elbet. Mutlaka harçlık biriktirip gelecek sezon için yeniden üniversite sınavlarına hazırlanıp kazanmam gerekiyordu. Üstelik bu hazırlık hem dershanesiz, hem de sınavı kazandığımda üniversite için harçlık biriktirmeye yönelik alın teri bir bedeni hazırlık olmalıydı. Değim yerindeyse bir taşta iki kuş vurmaya yönelik hedefti bu. Fakat bu hedefin gerçekleşmesi Bayburt’ta pek mümkün gözükmüyordu. Çünkü doğup büyüdüğüm memleketimde kışın inşaat çalışmasına elverişli iklim şartlarına sahip değildi. Malum, karasal iklimde kışın ne tarla ekilir, ne de inşaat çalışması olurdu. Neyse ki, Bayburt’ta yaz sezonu inşaatlarda zaman zaman beraberce çalıştığım bir arkadaşın bir gün bana Giresun organize sanayi inşaatında Bayburtlu hemşehrilerimizin çalıştığından söz