Peki, insan nereye gidebilir ki? Amacını elde ettiğinde kendisinde gariplik hisseder. Elde etme sürecine bayılır ama elde etmiş olmaktan pek hoşlanmaz. Bu da elbette oldukça saçmadır.
... âşık olmak için çok uğraştım. Acı da çektim , emin olun. Kalbimin derinliklerinde, çektiğim acıya hiç inancım yoktu, sadece hafif bir alaycılık hissi vardı. Fakat yinede acı çektim, hem de gerçek , aslina uygun bir biçimde