Renkleri ve resimleri severim oldum olası. En çok sevdiğim rengin ne olduğunu soranlara yeşil ya da gri olduğunu filan söylerdim hep. Giderek buna kendim de inanmaya başladım. "Deli alı sever" darbımeselenin etkisinde kalarak böyle davranmış olacağım. Şimdi itiraf ediyorum, en çok sevdiğim renk, kırmızı. Kırmızıyı deli gibi seviyorum.
İstanbul'daydım. Zeki Demirkubuz'la buluştuk. Beni sis ve duman içinde bıraktı. Sanki kendisine yük olacaktım. Ne oluyor bu insanlara ... Hayatı flu görmek, emin olamamak beni bunaltıyor. Hemen o akşam memleket özlemi içimi yakmaya başladı. Sinema için bunca acı duymaya değer mi? Bu kent beni kusuyor. Aynı bulantıyı ben de duymaya başladım. Defolup gitmeli miyim, şimdi 3 saat sonra otobüs var.