Șehriban Demirbilekli

Șehriban Demirbilekli
@sehriban_dmb
"Ne için varsan, O'nun için yașa."
Öğrenci
Șanlıurfa
2 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Ben, mahşer gününün dehşetinden başka iman, secdeden başka namaz tanımayanlardan değilim. Ben nasıl mı namaz kılarım? Bir gülü seyrederim, yıldızları sayarım, yaratılışın güzelliği, onun düzenindeki kusursuzluk karşısında büyülenirim, Rabbim'in en güzel eseri olan insanın, onun bilgiye aç beyninin, aşka aç gönlünün, uyanmış veya tatmin edilmiş tüm duyularının karşısında hayranlığa kapılırım. "
Sayfa 25·Kitabı okuyor