kendiniz hakkında öyle az şey biliyorsunuzdur ki fotoğraflardaki görünümünüze, kaydedilen sesinize daima hayret etmişsinizdir.
böylece var oluşunuz büyük ölçüde başkalarının gözlerinde, kulaklarında ve parmak uçlarında gerçekleşmiştir. dünyadan ayrıldığınızda ise yerkürenin dört bir yanına dağılmış zihinlerde kayıtlısınızdır.
büyümek için anne-babanızdan izin bekliyor ve o yüzden hala çaresiz bir çocuk gibi davranıyor olabilirsiniz. ama bu izin sizin içinizde, onlarda değil. mücadele etmeyi gerçekten bıraktığınızda, artık hayatınızı sabote etme ihtiyacınızdan da vazgeçebildiğinizi göreceksiniz.