Bu güzel kitap işte, bunu da bin yıl önce okumuştum, ama güzel kitaptı. 13 yaşındayken faln okursanız sarar. Kanser bi çocuğun hikayesini anlatıyor. Farkındalık kazandıracak bi kitap.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuyun okutturun, bu kadar efsane bi kitap bulamazsınız. Kitabın içinde kendimi kaybettim. Bayıldım. Okudukça bir daha okuyasım geldi. (İroni amaçlıdır!)
(Okur olmak için öylesine bişeyler söylicem.) Çok saçma bi kitaptı. Sonunda bi olay bekledim, adam öylece öldü mk. Anlatım güzel, ama olay sıfır. Okunur ama beklenti içinde okursanız, kesinlikle büyük bi hayal kırıklığına uğrarsınız.