Sel.mai

Sel.mai
- Kitap okuyor musunuz Bay Anderson? + Okumuyorum, eksikliğini de hissetmiyorum. - Ama biz hissediyoruz. (Ölü Ozanlar Derneği)

Sel.mai

, bir kitap okudu
Puan vermedi·575 syf.·
Beğendi
·
2026 2. kitabı
Ahmet Altan
8.4/10 · 1.467 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
… Nasıl bir memleket burası? Katiller hep iktidarda, düzelmesi için bir umut yok ama burayı seveceğiz…
Sayfa 452·Kitabı okudu
Edebiyat, hayatın Eyfel Kulesi’dir…
Sayfa 354·Kitabı okudu
“Hem biliyorsun biz ölünce doğrudan cennete gidiyoruz eğer ki düşman da doğrudan oraya gidiyorsa biz öbür tarafta da savaşacağız demektir,” derkenki alaycılığını görür gibi okuyordu.209
Bazı titiz mahkumlar, kitaba ara verince sayfanın kıvrılarak işaret konmasına aşırı sinirleniyor “Yapmayın be birader, bu ilkelliği bırakın biraz kitaba saygınız olsun,” diye sitem ediyordu ama yine de çoğu kişi sayfaları katlamayı sürdürüyordu.
Sayfa 109·Kitabı okudu