İnsanları hep yeniden keşfedip, yeni yargılara varmaktan usandım artık. Yanılmamak istiyorum. Olanaksız. İnsanoğlu durmadan yaşıyor çünkü. Yaşarken de her anı başka türlü geçsin mi istiyor acaba? Ondan mı şaşıp şaşıp kalıyorum?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabaha doğru
idare lambasını söndürüyorsun ya
çayı demlemeden,
bahçedeki cevizin altında oturan
o hayalleti de seyrediyor musun,
karşı komşunun balkonuna tırmanan
sarmaşıkları?
Ben dizdim Morandi'nin şişelerini
o duvarın dibine.