Selin

Selin
@selbookdiary
"Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, siz yoktunuz." "Yer mi yoktu, dizlerinde ? Şu başımı koydurmadın"
"Öylece geçmedi zaten, his. Ölesiye geçti artık."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyadaki en güzel şey, eve varmaktır. Her anlamda...
"Sen hem bir hastalık hemde sağlık gibisin." Bu cümle...
"Benim için zamanın en kıymetli olanı, içinde senin olduğundur. Geçip giden zamanda sen hiç gitme, hiç eksilme."
Sayfa 244·Kitabı okudu
"Bizim birlikte yazılmış bir geleceğimiz yoktu ki. Olmayan geleceğin hayalini nasıl kurabilirdim ?"